JoMeGiNi op Facebook

22 uren geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
WIJZIGING KAMP VERTREK💙Over 10 nachtjes is het zover! Dan gaan we op kamp! 🎊In de Kern staat vermeld dat de kerkdienst om 12:00 is, de juiste tijd is 11:30 en 12:00 vertrek richting Gorssel!Wij verwachten jullie dus om 11:30 in de kerk ⛪️Wij hebben er al enorm zin in en zijn druk bezig met alle voorbereidingen 💙Heb je je nog niet opgegeven en wil je wel graag mee? Geef je dan nog snel op! ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

4 dagen geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
MERCHANDISE!💙Op vrijdag 3 juli tijdens het spullen inleveren voor kamp kan je nog je laatste spullen van de merchandise halen! LET OP: zolang de voorraad strekt!Wil je zeker zijn van je bestelling? Bestel het dan online via de site en dan ligt het klaar bij ons kraampje op 3 juli!De bestellingen die al zijn gedaan, zullen nog thuis worden gebracht, de bestellingen die vanaf nu worden gedaan liggen 3 juli voor je klaar!💙 ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

1 week geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
LAATSTE GROEPSAVOND WOENSDAG!💙Afgelopen week waren alweer de laatste groepsavonden, de woensdag meiden en jongens hebben samen een fotospel door het dorp gedaan!🤩💙 ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

2 weken geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
JoMeGiNi kamp 2026!💙De thema’s van kamp zijn bekend!Voor het jongste is dat dit jaar Disney 🐉👸🏼en voor het oudste Hollywood!🎥🎬🎞️Je hebt nog even de tijd maar voor je het weet is het zo ver!🤩De leiding heeft er al ontzettend veel zin in!! Jullie ook?Ben je nog niet opgegeven maar wil je toch nog mee? Geef je dan snel op via de link in onze bio of via de site!💙 ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

2 weken geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
LAATSTE GROEPSAVOND MAANDAG!De maandag groepsavond is tijdens de laatste groepsavond naar het Streekbos geweest om te klimmen. De regen hield ze niet tegen, regenjas aan en klimmen maar!🧗🏼‍♀️🌧️ ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

3 weken geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
KAMP VERKENNEN 💙Vandaag zijn wij met wat leiding richting Gorssel gegaan, om het kampterrein te verkennen! 🏕️Een bezoekje aan de zwembaden kon natuurlijk niet ontbreken! 🤿🏊🏼‍♀️Wij hebben er al onwijs veel zin in! Geef je nog snel op!! 💙 ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

3 weken geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
WOENSDAG GROEPSAVOND 💙De woensdag kinderen hebben gister kipnuggets en mc flurry’s gemaakt😋 ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

4 weken geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
DINSDAG GROEPSAVOND 💙De dinsdag kinderen zijn vanavond naar het Neshof geweest! 🛝⚽️😁 ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

1 maand geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
DONDERDAG GROEPSAVOND!💙Afgelopen donderdag is de groepsavond naar sportpark Keep Moving geweest!🤩 ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

1 maand geleden

JoMeGiNi Nibbixwoud
JOMEGINI KAMP 2026!💙Vanaf nu kan je je opgeven voor kamp!💙Dit kan via deze link: forms.gle/soDUwc1HvaoLhrxc9 !Wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen kijken er al ontzettend naar uit!🤩💙 ... See MoreSee Less
Op Facebook bekijken

Veel gestelde vragen:

De groepsavonden zijn als volgt ingedeeld Maandag – groep 6 Dinsdag – groep 3 en 4 Woensdag- groep 5 Donderdag – groep 7 Vrijdag – groep 8 en 1e klas De leiding van de groepsavond is verdeeld over de jongens en de meiden. Soms gaan alle kinderen samen wat doen en soms gaan de jongens en de meiden apart van elkaar wat doen.

De groepsavonden lopen enorm uiteen! Aan het begin van het seizoen stelt de leiding samen met de kinderen van die avond een lijst op met activiteiten die de kinderen dat jaar willen doen. Dit gaat van knutselen, tot bakken, tot trampolineparken tot slootjespringen en ga zo maar door.

1x per jaar organiseert de Jomegini een Fancy Fair. Hiermee proberen wij geld op te halen voor de vereniging. Het geld dat wordt opgehaald bij de Fancy Fair wordt besteed aan groepsavonden en activiteiten voor de kinderen. Daarbij gaat er deel naar onderhoud van het gebouw, aanschaf van nieuwe materialen en leuke uitjes voor de kinderen. Met het geld wat opgehaald wordt met de Fancy Fair, kunnen wij de contributie voor het seizoen en het zomerkamp zo laag mogelijk houden en toch hele leuke activiteiten voor en met de kinderen organiseren!

De JoMeGiNi vierde in 2025 haar 60 jarig bestaan! Heel wat leiding en kinderen hebben we dus zien komen en gaan!

Heel leuk dat je ook leiding wilt worden bij de JoMeGiNi! Leiding worden kan vanaf 17 jaar. Elk jaar gaat ons P&O op zoek naar nieuwe leiding om onze club te versterken. Als je geïnteresseerd bent, kan je het beste contact opnemen met een van onze leiding. Contactgegevens kan je op de site vinden.

De contributie die ouders betalen gaat naar de activiteiten van op de groepsavonden en evenementen. Denk aan ingrediënten om te bakken of spullen om mee te knutselen. Maar ook cadeautjes rond Sinterklaas en uitjes met de groepsavond vallen daaronder.